Províntzia de su Sud Sardigna. Abbisita a indonu a Domusnoas: abbisita a is Grutas de santu Giuanni e Passillada "Sa bia de su vagoni". 23 de Làmpadas 2024
In su cuntestu de is Atividadis Culturalis in Língua Sarda de sa Províntzia de su Sud Sardigna, s'assótziu Sarditinera, in collabboratzioni cun Is Grutas de Santu Giuanni e cun su "Consorzio Natura Viva Sardegna" de Domusnoas organizat, po domínigu 23 de Làmpadas 2024, sa Passillada "Sa bia de su vagoni" e s'abbisita a is Grutas de Santu Giuanni.
Is prenotatzionis si arritzint fintzas a sa una (h. 13:00) de su 20 de Làmpadas.
Sa passillada e s'abbisita funt a indonu est a nai chi no si pagant.
Is atividadis funt destinadas a unu màssimu de 50 personas.
Su logu de atóbiu de is partitzipantis est in antis de s'intrada Sud de Sa Gruta de Santu Giuanni, h. 09:30, de innoi trentzeus po fai sa Passillada chi sighit unu percursu a aneddu longu prus o mancu 6 Km. Faci a sa una (h. 13:00), si fait s'abbisita a is Grutas, intrendi de s'intrada Nord de sa Gruta.
Su cumbidu interessat a totus is chi bolint bolint passai unu merí a s 'iscoberta de is bellesas e de is iscusòrgius de custu territóriu.
Po partitzipai tocat a si prenotai mandendi una e-mail a:
annalisa.caboni@provincia.sudsardegna.su.it o carla.asunis@gmail.com
opuru mandendi unu messàgiu WhatsApp a su númeru 3890191709
Po si prenotai ddoi at tempus fintzas a sa una (h. 13:00) de su 20 de Làmpadas 2024.
Po sa passillada "Sa bia de su vagoni", giai chi seus in monti e truessaus su padenti de Marganai, tocat a si arregolli:
- Crapitas de “Trekking” e capeddeddu
- Àcua 2 litrus e Cosa de papai
- Unu zàinu adatu a sa passillada
- Una luxi de ponni in conca opuru bastat sa luxi de su telefoneddu
- Unu giubbotu po s’àcua e su bentu
- Arrobba po si cambiai, si s’isciundeis
S'Abbisita a Domusnoas : Abbisita a is Grutas e sa Passillada "Sa bia de su vagoni" funt a indonu (gratis), ca faint parti de su progetu "Sighidura de sa Sperimentatzioni Linguística de sa Províntzia de su Sud Sardigna" finantziau cun su dinai de sa Regione Autònoma de Sardigna cunformas a sa L. 482/99 e a sa L.R. 22/2018.
Provincia del Sud Sardegna. Visita gratuita a Domusnovas: Visita alle Grotte di San Giovanni e Trekking "Sa bia de su vagoni". 23 Giugno 2024.
Nel contesto delle attività Culturali in Lingua Sarda della Provincia del Sud Sardegna, l'Associazione "Sarditinera", in collaborazione con le Grotte di San Giovanni e col "Consorzio Natura Viva Sardegna", organizza per domenica 23 Giugno 2024, il trekking gratuito "Sa bia de su vagoni" e la visita gratuita alle Grotte di San Giovanni.
Il trekking e la visita alle Grotte sono completamente gratuite per i partecipanti. Le attività sono destinate ad un massimo di 50 persone.
Il punto di incontro dei partecipanti è davanti all'entrata Sud della Grotta di San Giovanni, h. 09:30, da qui inizierà il trekking che seguirà un percorso ad anello di circa 6 Km.
La visita alle Grotte è prevista intorno alle le 13:00, si dovrà entrare dall'entrata Nord della Grotta.
L'invito è rivolto a tutti coloro che vogliono trascorrerere una giornata alla scoperta delle bellezze e dei tesori di questo territorio.
Per partecipare occorre prenotarsi mandando una e-mail a:
annalisa.caboni@provincia.sudsardegna.su.it o carla.asunis@gmail.com
oppure mandando un messaggio WhatsApp al numero: 3890191709.
Si riceveranno le prenotazioni sino alle 13:00 de 20 Giugno 2024.
Per il trekking "Sa bia de su vagoni", tenendo presente che siamo in montagna e che si attraverserà il bosco Marganai, ogni partecipante dovrà portare:
- Scarpe da trekking e cappello
- 2 litri di acqua e da mangiare
- Zaino da escursione
- Lampada frontale
- Un giubbotto antivento/ antipioggia
- Una cambio per potersi cambiare, qualora ci si bagni.
La visita a Domusnovas : Trekking "Sa bia de su Vagoni" e sa Visita alle Grotte di San Giovanni, sono completamente gratuiti, perché fanno parte del progetto "Prosecuzione della Sperimentazione Linguistica della Provincia del Sud Sardegna" finanziato con i fondi della Regione Autonoma della Sardegna ai sensi della L.482/99 e della L.R. 22/2018.